Principal
Indice Foro
Registrarse
Desconectarse
FAQ
Contacto

¿ACTAD?

¿ACTAD?

Notapor gryphus el 17 Dic 2007, 20:11

Hola,
Fa temps que penso de probar d´anar a alguna consulta d´un psicòleg, però fa molt des de l´última vegada que hi vaig anar i no se per on buscar, pel que no em decideixo mai. Fa un temps vaig topar amb aquesta web: http://www.actad.org/index.php

En sabeu alguna cosa?

" Incluso el pasado puede modificarse; los historiadores no paran de demostrarlo." Sartre
gryphus
Intermedio
Intermedio

Notapor AlexFS el 18 Dic 2007, 14:34

hola, a mi també m'interessaria conèixer algún psicòleg, fa poc van obrir un post de "Recomendación psicólogo" i al foro hi ha gent que recomana 1 tal centre ******, personalment no conec cap, si algún coneix algún que estigui bé... i de pas algú sap si els psicòlegs son totalment confidencials??? És a dir, que si io vaig a un psicòleg, els pares ho poden saber??? Envien cartes o medicaments a casa, o alguna recepta¿¿¿ Em faria moltíssima vergonya haver d'anar a un psicòleg i que la meva familia s'enterés... :roll:
AlexFS
Intermedio
Intermedio

Notapor 00Dani00 el 19 Dic 2007, 04:32

Home, si se li diu que es vol que sigui confidencial se suposa que per la seva part ho respectara, no enviara res a casa i si vols ni et saludarà pel carrer, dic jo eh, que algú ho confirmi...
00Dani00
Experto
Experto

Notapor gryphus el 20 Dic 2007, 01:23

Si ets major d´edat no té perquè comentar res a ningú, és més, si te n´enteressis s´arriscaria aperdre un client i la pasta. Sobre si et saludaria pel carrer, això no t´ho puc confirmar...
" Incluso el pasado puede modificarse; los historiadores no paran de demostrarlo." Sartre
gryphus
Intermedio
Intermedio

Notapor 00Dani00 el 20 Dic 2007, 03:00

Jo crec que qui paga mana, siguis o no major d'edat, d'aixo es tracta...
00Dani00
Experto
Experto

Notapor chicotimidobcn el 20 Dic 2007, 15:04

Jo crec que el tema es de majoria d'edat, perque si ets menor els responsables són els teus pares i si ets major d'edat el responsable ets tu mateix, per tant no els hi ha de comentar res , jo quan vaig anar ja era major d'edat i el que hi anava era jo i mai em va obligar a que vinguessin els pares.
chicotimidobcn
Avanzado
Avanzado

Notapor AlexFS el 20 Dic 2007, 15:23

chicotimidobcn escribió:Jo crec que el tema es de majoria d'edat, perque si ets menor els responsables són els teus pares i si ets major d'edat el responsable ets tu mateix, per tant no els hi ha de comentar res , jo quan vaig anar ja era major d'edat i el que hi anava era jo i mai em va obligar a que vinguessin els pares.

I amb les receptes que feies, te les enviaben a casa o les anaves a buscar? Si algú viu amb els pares i li envien alguna cosa d'algún psicòleg seria molt sospitós... :roll:
AlexFS
Intermedio
Intermedio

Notapor chicotimidobcn el 20 Dic 2007, 19:52

Quines receptes?? El psicòleg no et dona medicació , això és el psiquiatre i que jo sapiga les vas a buscar
chicotimidobcn
Avanzado
Avanzado

Notapor 00Dani00 el 20 Dic 2007, 20:23

chicotimidobcn escribió:Quines receptes?? El psicòleg no et dona medicació , això és el psiquiatre i que jo sapiga les vas a buscar

Que anaves al de la seguretat social o a algun de privat?
00Dani00
Experto
Experto

Notapor Leticia_Guillot el 20 Dic 2007, 20:27

chicotimidobcn escribió:Quines receptes?? El psicòleg no et dona medicació , això és el psiquiatre i que jo sapiga les vas a buscar

De fet, està PROHIBIT que un psicòleg et recepte medicació.

És com si et dona medicació un carnicer o un taxista... no són gent capacitada per a medicar a ningú, doncs amb el psicòleg igual...
Leticia_Guillot
Intermedio
Intermedio

Volver a Català