Principal
Indice Foro
Registrarse
Desconectarse
FAQ
Contacto

DVD secatari

DVD secatari

Notapor joancarles el 31 Oct 2007, 21:35

Catalunya es el bar$a?? 8O
el pinyos comparat amb Dalí i Gaudí?? :lol:
Aquest govern està a la deriva, i així ens va.... :cry:
A les urnes ens trovarem :evil: ....
Vivim inmersos en el pais del nazionalisme-babaugrana mès perillós :(.......
Ara que ja había après a dir JOSEP LLUIS...
Ara em toca apendre a dir CATALONIA....

no es mas rico quien mas tiene,
sino quien menos necesita.
joancarles
Avanzado
Avanzado

Notapor Res_funciona el 01 Nov 2007, 03:37

Doncs jo crec en el Barça com una eina essencial per donar a conèixer Catalunya. És la institució esportiva més important i més exitosa de per aquí i és respectada pels clubs d'arreu del món, no entenc per què coi se l'ha d'odiar per això.

D'altra banda, és obvi que el dvd aquest és desafortunat. Pero com a eina promocional de Catalunya, o no poses cap club esportiu, o poses el Barça. Entenc la crítica nacionalista, però no la dels altres clubs que pretenen ser el que no són.
"Sólo serás amado donde puedas mostrarte débil sin provocar la fuerza." Theodor W. Adorno. Una invitación a la ternura como forma de vida.
Res_funciona
Master
Master

Re: DVD secatari

Notapor Almona el 02 Nov 2007, 01:07

joancarles escribió:Catalunya es el bar$a?? 8O
el pinyos comparat amb Dalí i Gaudí?? :lol:
Aquest govern està a la deriva, i així ens va.... :cry:
A les urnes ens trovarem :evil: ....
Vivim inmersos en el pais del nazionalisme-babaugrana mès perillós :(.......
Ara que ja había après a dir JOSEP LLUIS...
Ara em toca apendre a dir CATALONIA....

estàs obsesionat amb el Barça noi, prente una til·leta de calma antiblaugrana i anticatalana. Hauries de comprendre més el club que representa un 70% o més de la població catalana, i compartir les alegries dels teus compatriotes, i respectar una mica més els que defensen el "nazionalisme" que dius tu... Perquè per cert, de banderes nazis sols n'he vist al teu estimat camp de l'espanyol i no al cule, així que si existeix algun vertader nazionalisme aquest es troba a l'estadi de tots els catalans (i que el cedim a l'espanyol, és a dir el Lluis Companys).
A veces es preferible no viajar con un hombre muerto
Almona
Master
Master

Notapor Allure el 02 Nov 2007, 01:23

Fuera los equipos catalanes de la liga española. Que formen su liga y su selección. Y los vascos, equilicuá.
Allure
Avanzado
Avanzado

Notapor gryphus el 02 Nov 2007, 02:12

Em repugna tot aquell que implica la política al fútbol.
Em repugna tot aquell qui parla en nom dels altres.
Em repugna que en un dvd destinat en teoria a la integració per exhibir a les escoles es faci merchandising d´un club de fútbol. Em repugna que es digui que que qui no és d´un equip determinat de futbol no és català, que vingui algú hi m´ho digui a la cara. Fins aquí podíem arribar. Marginar a les alternatives, encara que siguin minories és una de les maneres de començar a aplicar els totalitarismes.
Jo no parlo de nacionalisme polític, jo parlo del bombardeig constant de segons quines altes esferes per impulsar el pensament únic esportiu, trepitjant a qui faci falta. Ja li hagués agradat a en Goebbels disposar d´aquesta maquinària propagandística.
Visca la Penya, visca l´espanyol, visva l´equip del meu barri, i l´equip que em surti dels collons, perquè encara que hi hagi qui no ho vulgui, hi ha molts catalans que diferim i que tenim dret a fer-ho dels cànons imposats.

Tant difícil hagués estat parlar en el dvd dels esports al col·legi, on surtin nens o mostrar fragments dels jocs olímpics del 92, per exemple.
Per cert Almona, estic d´acord amb tú amb el fàstic cap a les banderes nazis, però passat pels voltants dels bars del camp del barça en dies de partit i ja em diràs que és el que si veu.
Bona nit
" Incluso el pasado puede modificarse; los historiadores no paran de demostrarlo." Sartre
gryphus
Intermedio
Intermedio

Notapor Allure el 02 Nov 2007, 09:14

Pues ya sabéis porqué se os hunden barrios, os quedais sin luz, y sin cercanias y os salen socavones por todas partes, porque el dinerito que sobra del 3% que se llevan los políticos que votais, se gastan en la formación del espíritu nacional y no en haceros la vida más cómoda.
Allure
Avanzado
Avanzado

Notapor bcn24jo el 02 Nov 2007, 13:06

ajajja q bo aquest ultim missatge catastrofista , demagog i superficial...
Mira q mai debato sobre politica i menys en foros d'internet pq es en aquests temes quan acostuma a sortir el pitjor de cada persona, l'animal q portem dins en definitiva. Pero com ja m'ho prenc en 'catxondeix' vaig a posar el primer q m'ha passat pel cap al llegir l' última aportacio de l'Alllure.
I ha estat una de les tantes frases genials q va deixar Einstein q diu així;

''Hi ha dues coses infinites: l' Univers i l' estupidesa humana. I de l'Univers no n'estic segur.''

Vinga i ara a seguir donanli corda al tema a veure qui es mes dolent...
apa adeuuu

Ahh una cosa mes, a veure si aprofitem el foro català per parlar d'altres temes no? ho dic pq es q sempre s'acaba parlant si fa no fa de lo mateix... no li treiem massa partit, es la meva opinio,

Be ara si adeuuu
bcn24jo
Novato
Novato

Notapor Almona el 02 Nov 2007, 16:36

Allure escribió:Fuera los equipos catalanes de la liga española. Que formen su liga y su selección. Y los vascos, equilicuá.

¿tu eres catalán para hablar en el foro de catalanes?. Que pesado que eres allure con tus fobias (no sociales).

Ojalá sea cierto lo que tu dices, y sea señal de Catalunya y el País Vasco se han independizado. Y ya no puedan jugar la liga española.
Almona
Master
Master

Notapor Almona el 02 Nov 2007, 16:54

gryphus escribió:Em repugna tot aquell que implica la política al fútbol.
Em repugna tot aquell qui parla en nom dels altres.
Em repugna que en un dvd destinat en teoria a la integració per exhibir a les escoles es faci merchandising d´un club de fútbol. Em repugna que es digui que que qui no és d´un equip determinat de futbol no és català, que vingui algú hi m´ho digui a la cara. Fins aquí podíem arribar. Marginar a les alternatives, encara que siguin minories és una de les maneres de començar a aplicar els totalitarismes.
Jo no parlo de nacionalisme polític, jo parlo del bombardeig constant de segons quines altes esferes per impulsar el pensament únic esportiu, trepitjant a qui faci falta. Ja li hagués agradat a en Goebbels disposar d´aquesta maquinària propagandística.
Visca la Penya, visca l´espanyol, visva l´equip del meu barri, i l´equip que em surti dels collons, perquè encara que hi hagi qui no ho vulgui, hi ha molts catalans que diferim i que tenim dret a fer-ho dels cànons imposats.

Tant difícil hagués estat parlar en el dvd dels esports al col·legi, on surtin nens o mostrar fragments dels jocs olímpics del 92, per exemple.
Per cert Almona, estic d´acord amb tú amb el fàstic cap a les banderes nazis, però passat pels voltants dels bars del camp del barça en dies de partit i ja em diràs que és el que si veu.
Bona nit

Ei bones!:

Mira, jo estic personalment d'acord amb tu. Jo sempre vaig amb el Barça, la Penya, l'Akasvayu, i el Rich Manresa (que em queda aprop), pero sóc del Barça. I en futbol, doncs vaig amb el Barça, l'Espanyol (si, si, sembla mentida un culé de l'Espanyol, pero si que hi vaig, perquè sé que hi han molts catalans que en són, i que és un club català. I m'agrada com a equip), i el Nàstic clar i el Lleida, clar. Així doncs, que el meu primer equip és el Barça, perquè ho he estat des de petit, i molts altres equips... Ah, i em deixo els equips vascos, que també sempre vaig amb ells...

Pero el que no suporto, és els pesats que més que de l'Espanyol, són antibarcelonistas i anticatalanistes, perquè crec que tu has de ser del teu club i no odiar al veï. Aquest fet, el veu com ens odien als culers, els seus cants de "p*** el barça i p*** catalunya" m'ha fet replantejar moltes vegades la meva simpatia per l'Espanyol, ja que a vegades sento que no se la mereix... Però bé, continuo pensant que la diversitat és bona, i que no vull sentir odi cap els meus veïns sinò simpatia, i que si alguns senten odi cap a nosaltres és el seu problema.

Lo del DVD, doncs si, es incorrecte haver-ho fet. Però lo lamentable no és que ho hagin fet. Lo lamentable és que saben que si en el DVD parlen de Gaudí, de Jacint Verdaguer, de Pau Casals, del Santuari de Nuria, de Montserrat, etc... La majoria de nens, es quedaran igual, i han optat per la facilitat de fer entendre el que representa un país com el nostre a partir d'un club.

Catalunya es molt més que un club, és lògic. Però si em de parlar de clubs de futbol, el Barça n'és el més important, i això és innegable.

Per cert, crec que aquest any la Penya guanyarà la lliga ACB, doncs és el que juga millor (i ojalà sigui així), i que el Ricoh Manresa farà un bon paper.

Apa adéu!!!

PD: no feu cas a Allure, son les úniques aportacions de profit que sap fer. Ell potser prefereix buscar els polls en el gos del veï en comptes de mirar els seus. Si fins i tot podria ser que fos valencià!!! (cal recordar lo bé que estan a valencià amb el tema de l'abus urbanistic i destrucció del litoral, l'accident del metro de valencia, politics corruptes, i odis interns, etc, etc,. Però clar, és millor parlar dels catalans!).
Almona
Master
Master

Notapor Allure el 02 Nov 2007, 17:14

Almona escribió:
Allure escribió:Fuera los equipos catalanes de la liga española. Que formen su liga y su selección. Y los vascos, equilicuá.

¿tu eres catalán para hablar en el foro de catalanes?. Que pesado que eres allure con tus fobias (no sociales).

Ojalá sea cierto lo que tu dices, y sea señal de Catalunya y el País Vasco se han independizado. Y ya no puedan jugar la liga española.

Ojalá, ojalá.

Almona escribió:PD: no feu cas a Allure, son les úniques aportacions de profit que sap fer. Ell potser prefereix buscar els polls en el gos del veï en comptes de mirar els seus. Si fins i tot podria ser que fos valencià!!! (cal recordar lo bé que estan a valencià amb el tema de l'abus urbanistic i destrucció del litoral, l'accident del metro de valencia, politics corruptes, i odis interns, etc, etc,. Però clar, és millor parlar dels catalans!).

El foro es de catalán, no para los catalanes y los valencianos hablan catalán, entre otros idiomas. Pero como he visto intervenciones tuyas en catalán en otros foros que son en castellano he creido que no hay inconveniente en que yo haga lo mismo pero al revés.
Allure
Avanzado
Avanzado

Volver a Català