Principal
Indice Foro
Registrarse
Desconectarse
FAQ
Contacto

Kdada en Catalunya

Notapor gryphus el 15 Oct 2007, 16:43

tamuuudo, tamuuudo..1, je,je

gryphus
Intermedio
Intermedio

KDD

Notapor dv el 15 Nov 2007, 10:13

Bon dia 8)
Sobre això de les quedades m'interesaria per poder contactar amb gent en la meva mateixa situació. Pot ser interessant :?: No ho he fet mai amb gent amb el mateix problema que jo. 8O. Tot i que avui tinc un dia fatal :x :evil: .
dv
Novato
Novato

Notapor Confuso el 19 Nov 2007, 02:58

Bueno, he estat llegint una mica tot el fil, y veig que es molt antic...

Pero nomes era per comentar que a mi tambe m'agradaria coneixer gent amb fs, y si algun dia m'animes fer una kdd, encara que se que realment em costaria molt...

Preferiria primer poder coneixer a la gent, encara que sigui per MSN, ja que de manera escrita m'expreso molt millor que en persona, y crec que em facilitaria poder donar el pas de quedar, ho dic per experiencia, perque un cop si vaig quedar amb una eprsona que vaig coneixer per MSN, i a força de parlar quasi cada dia, vaig poder enfrontarmi i quedar en persona...

Bueno a vere com van les coses

Salutacions a tots
Confuso
Novato
Novato

Notapor AlexFS el 20 Nov 2007, 17:52

io he quedat bastants cops en persona amb diverses persones d'internet en aquest últim any, però el q em passa és q sempre em tallo moltíssim quan hi quedo, cosa q per el msn no em passa, em costa expressar-me amb desconeguts, mai se que dir i m'han de treure les paraules de la boca... però si es fes una kdd així de gent nova m'encantaria anar-hi, perque casi sempre m'estic avorrint...
AlexFS
Intermedio
Intermedio

Notapor 00Dani00 el 24 Nov 2007, 18:46

A mi em costaría moltisim... per poder-hi anar hauria de ser la primera vegada que es quedès i que ningú es coneixès d´abans, i a mes a mes, hauria de tenir una mica de confiança amb alguna persona, encara que no la conegui personalment.

I tot i aixi, no si si podria. L´altra vegada que ho vaig intentar no em vaig ensortir, i per anar, pasar-ho fatal, i a sobre menjarme el tarro la setmana seguent, prefereixo quedarme a casa.
00Dani00
Experto
Experto

Notapor Libertad el 24 Nov 2007, 19:02

00Dani00 escribió:per anar, pasar-ho fatal, i a sobre menjarme el tarro la setmana seguent, prefereixo quedarme a casa.

Yo también pienso eso, y es eso, que para pasarlo mal pues no voy y punto, como nadie me obliga a ir... sé que así no se consigue nada y que lo ideal sería ir y conocer a gente nueva etc... pero me cuesta horrores, vamos que cada vez que pienso en una kdada me pongo mala, y eso que nunca he ido a ninguna :?
Libertad
Intermedio
Intermedio

Notapor ssdv el 03 Dic 2007, 15:13

Per què no quedem algun dia?
ssdv
Novato
Novato

Notapor Confuso el 16 Dic 2007, 22:08

Estic amb ssdv, quedem algun dia, fem alguna cosa, el que sigui, jo ho necessito de veritat.

Vull sortir i distreurem encara que nomes sigui per unes hores, mestic pudrint i ho necesito.

A veure si algu s'apunta, podriem quedar per fer unes birres, no se, intentar parlar, entre tots potser podem fer alguna cosa.
Confuso
Novato
Novato

Notapor Blau el 17 Dic 2007, 17:51

Potser seria qüestió de posar data i lloc a "la cosa" i a partir d'aquí proposar alguna activitat entre els interessats, intentar-ho almenys.

Llegint el fil tot plegat sembla un acudit de mal gust, sembla una incongruència el fet de muntar un "congrés de solitaris" com deia aquell. Però podriem intentar-ho en sèrio no? Aquí necessitem algú amb empenta :?
Blau
Novato
Novato

Notapor Confuso el 17 Dic 2007, 17:59

Bueno per mi podria ser el dia 27 o 28 d'aquest mateix mes, o si no proposeu algunes altres dates, potser podriem ajornar-ho per el segúent any.

El lloc podria ser Barcelona, segurament tots tenim bones conexions per arribar, y bueno jo no ho coneixo molt, nomes la zona de ciutat vella y plaça catalunya epr la feina, pero algu que s'ho coneixi podria proposar algun lloc.

Potser el millor seria quedar per prendre alguna cosa o sopar, entre tots crec que podem donarnos una empenta, sabem el que ens pasa i sabem quines situacions poden provorcanos un cert malestar, aixi que intentem evitarles, fent preguntes, parlant, intentar no deixar silencis i que ningu es senti apartat, crec que el millor seria algun lloc tranquil que no estigues atapaint de gent.

Aixi que si algu s'anima y coneix algun bon lloc, o te alguna bona idea simplement escribiu un post.

Una bona idea seria que parlesim primer per Messenger, ni que sigui per coneixens minimament, aixi que jo directament ja deixo el meu aqui.

Qui estigui interesat que m'afegeixi y ho parlem per alla: orochioaks@hotmail.com
Confuso
Novato
Novato

Volver a Català